Jdi na obsah Jdi na menu
 


Zápis ze schůze výboru ze dne 21.3.2012

22. 3. 2012

Zápis ze schůze výboru klubu KFV ROUB Vítkovice ze dne 21.3.2012

Přítomni: Tomčal, Ruta, Tesař, Josifidis, Bárta

Nepřítomni: Novák, Ťápal


Upravený program halových tréninků na duben a květen 2012

S ohledem na blížící se ukončení ofic. soutěží, přechodu několika hráčů k velkému fotbalu a zmenšující se docházce na tréninky, se výbor klubu rozhodl z úsporných finančních důvodů upravit tréninky na měsíc duben a květen následovně:

Pondělky a středy stejně:

I.  16:30 – 18:00 žáci + dorost + C tým

II. 18:00 – 19:00 A + B týmy

I. - Spojení nejmladších hráčů s nejstaršími je myšlen i z výchovných důvodů. Většina hráčů C týmu jsou již zkušení tátové od rodin a mladším hráčům rádi herně i tréninkově poradí. Na začátku tréninku však dostane prostor nejprve nejmladší generace a starší hráči z C týmu se budou postupně přidávat, jak to budou stíhat z práce.

II. – Na společném tréninku A a B týmu se nic nemění, jen i v pondělky bude o půl hodiny kratší. V případě nedostatečného počtu hráčů, mohou A a B týmy doplnit hráči z dorostu nebo C týmu.

 

Příprava letních (venkovních) tréninků

Jelikož v našem klubu se trénuje celoročně, tedy i přes letní období, na toto období se vždy shání vhodné tréninkové hřiště. Venkovní tréninky by byly od června do srpna 1x týdně nejlépe ve středy (příp. čtvrtky). Výbor klubu byl seznámen se seznamem vhodných hřišť s příp. využitím sociálního zázemí a orientační cenou pronájmu. I další členové klubu se mohou přidat do půlky dubna se zjištěním dalších hřišť a výboru předložit k posouzení. Důležité je vědět komu hřiště patří (kam podat objednávku pronájmu), povrch, přibližné rozměry, zda je možnost využití šaten a sprch, příp. orientační cenu za hodinu pronájmu. Hřiště by se pronajalo na 2 hodiny cca 16:30 – 18:30 nebo 17:00 – 19:00. Následné rozdělení na mladší, starší, A či B tým, by se udělalo až na základě „letního“ zájmu členské základny a nováčků.

 

Rozdělení tréninků na soutěžní sezónu 2012/2013

Jelikož se do konce dubna musí podat objednávka pronájmu haly na Vítku a navíc potřebujeme se dostatečně včas připravit na náročnou příští soutěžní sezónu, výbor klubu schválil prozatímně následné rozdělení tréninků:

Pondělky:

16:30 – 17:30 žáci + dorost (mladší)

17:30 – 18:30 dorost (starší) + C tým

18:30 – 20:00 A + B týmy

Středy:

16:00 – 17:00 žáci + dorost (mladší)

17:00 – 18:00 dorost (starší) + C tým

18:00 – 19:00 A + B týmy (pokusíme se vyjednat prodloužení tréninku až do 19:30)

Čtvrtky:

18:00 – 19:00 A + výběr z B týmu – Slávie OU Ostrava (přátelské zápasy na Varenské, vyladění termínu a času po dohodě se Slávií)

Je zde i možnost případného pronájmu větší haly na samostatný trénink A týmu místo středečních tréninků na malé hale na Vítku. Zajišťuje J.Bárta.

 

Vyjednávání haly na divizní soutěž

Bude-li našemu A týmu vyhověno a bude-li přijat do třetí nejvyšší futsalové soutěže – divize F, potřebujeme pro domácí zápasy zajistit halu s patřičným zázemím a také pořadatelskou službu. Výbor klubu se přiklání ke dvěma variantám: 1. hala Sareza v Ostravě - Přívoze (zajišťuje J.Ruta), 2. hala ISŠD Moravská na rozhraní Ostravy – Vítkovic a Hrabůvky (zajišťuje J.Bárta). Do dubnové schůze výboru nutno zjistit kompletní info k jednotlivým halám a připravit následnou objednávku pronájmu.

 

Rychlý míč 2012

Na 20.ročník této soutěže, která se bude hrát v hale Vítek o víkendech převážně v dopoledních hodinách od konce dubna do konce května, se z našeho klubu přihlašují společný A a B tým, C tým a dorost. Prosba na trenéry, příp. kapitány týmů o včasné doplacení poplatku na startovné.

 

Další plánované sportovní akce

Sobota 26.5. Memoriál L. Langra (travnaté hřiště SKP Ostrava - Hulváky) – zajišťuje a info dodá V.Josifidis

Sobota 16.6. Memoriál M. Tomčala (hřiště s umělým povrchem Lipov, okres Hodonín) – pro C tým – info dodá Z.Tomčal

nebo

Sobota 16.6. „narozeninový“ turnaj v Ostravě pro pozvaný C tým - detajlní info dodá J.Ruta

Sobota 11.8. Memoriál Rostislava Mikuly – organizačně zajišťuje R.Brázda

Sobota 25.8. ZOO Ostrava Cup – upřesňující info dodá včas Z.Tomčal

Září – 23.ročník soutěže DIMAKO – upřesňující info dodá včas Z.Tomčal

 

Schůze ÚMOb Ostrava – Jih

K dotační problematice se uskuteční v pondělí 26.3.2012 v nadstavbě budovy „A“ ÚMOb Ostrava-Jih v 16.00 hod. informativní schůze. Za náš klub se zúčastní J.Ruta, který zodpovídá za realizaci projektu.

 

Nákupy dresů

S ohledem na výbornou spolupráci s městem Ostrava, městským obvodem Ostrava – Jih a dalšími sponzory a reklamními partnery, bude klubu zakoupena nová sada dresů, na kterých budou propagována loga současných partnerů. Velké poděkování za vyjednávání těchto finančních zdrojů patří především J. Rutovi, J. Vyoralovi, J. Tesařovi a V. Josifidisovi. Pravděpodobně bude zakázka výroby těchto dresů dána firmě Frensport, se kterou již dlouhodobě spolupracujeme. Barva dresů bude v modrobílé kombinaci. Dále bude hráčům nabídnuto zakoupit si navíc i vlastní klubový dres se svojí jmenovkou (hráčům a fanouškům vše vysvětlí J.Bárta). Taktéž je možné opět pokračovat v objednávání klubových mikin. Výběr barevné kombinace dresu bude proveden na základě pohovoru s hráči. Domluví J.Bárta.

 

Valná hromada klubu

Každoroční valná hromada klubu je plánována na květen 2012, termín bude znám do dubnové schůze výboru. Účast všech členů klubu starších 18-ti let je žádoucí, zváni jsou taktéž naši finanční podporovatelé. Veškeré info k VH dodá včas Z.Tomčal.

 

Zapsal 21.3.2012 Zdeněk Tomčal