Jdi na obsah Jdi na menu
 


Zápis ze schůze výboru klubu ze dne 27.7. 2011

28. 7. 2011

Zápis ze schůze výboru klubu KFV ROUB Vítkovice ze dne 27.7.2011

Přítomni: Tomčal, Ruta, Tesař, Josifidis, Novák, Ťápal, Bárta (členové výboru) + hosté Křižák a Tučný

Jednání se sponzory a reklamními partnery

V jednání jsou drobné finanční podpory od p. Langra a p. Želinského (zajišťuje Viktor Josifidis), ovšem prozatím není ještě uzavřena reklamní smlouva na další sezónu s firmou Svarservis (zjistíme přes Jaroslava Vyorala). Materiální podpora (2 sady dresů, vč. brankářských, trenýrek a štulpen) od ING byla dojednána (poděkování za zprostředkování patří Jiřímu Šalamonovi). Na Memoriál Rostislava Mikuly zajištěn sponzor z vlastních řad klubu – Jan Tesař, který dává ceny 3 plata piva a vítěz obdrží 450Kč – proplacení startovného. Takže děkujeme!!!

Tréninky týmů klubu a spolupráce s týmem AC Derby Ostrava

Tréninky budou opět na Vítku 2x týdně. Máme rezervaci opět na pondělky a středy. Pravděpodobné rozdělení tréninků:

pondělky

16:30 – 17:30 žáci a ml. dorost

17:30 – 18:30 st.dorost a C tým

18:30 – 20:00 A a B týmy

středy

16:00 – 17:00 žáci a ml. dorost

17:00 – 18:00 st.dorost a C tým

18:00 – 19:00 A a B týmy

Nepodařilo se nám dostat k trénování ve větší hale VŠB v Porubě a protože stále nemáme možnost trénovat na velké hale, přijímáme alespoň nabídku ze strany týmu AC Derby na společné trénování ve sportovní hale v Brušperku. Účastnit se budou z našeho klubu A, B a C týmy na střídačku, příp. se občas zapojí i dorost. Pravděpodobný termín čtvrtky od 20:00. Dojedná Tomčal.

Rozdělení trenérů a vedoucích mužstev

Dosavadní vystudovaní trenéři futsalu Milan Novák a Radim Křižák z pracovních důvodů se nemohou plně věnovat trénování z pozic hlavních trenérů týmů a tak byla oslovována celá řada možných futsalových trenérů, ale bez výrazné odezvy. V hledání vhodných adeptů budeme nadále pokračovat, ale výbor klubu rozhodl, že prozatím se trenéři k týmům rozdělí následovně:

A a B tým – hl.trenér Josifidis, asistenti – Tesař, Valigura, Křižák, Bárta

C tým – hl.trenér Tučný, asistenti – Ruta, Novák

Dorost a žáci – hl.trenér Tomčal, asistenti – Josifidis, Ťápal

Hlavní trenéři si pak určí své vedoucí mužstva a rozdělí si kompetence (statistiky karet, střelců, materiální zabezpečení a péče o něj aj.)

Letní turnaje, DIMAKO, ofic.soutěž

Memoriál Rostislava Mikuly, startovné 450Kč, sobota 6.8. areál Volgogradská 10:00 – 14:00, hrají týmy B, C a dorost.

ZOO Ostrava Cup, startovné 360Kč, skupina A: středa 24.8. hřiště ZŠ Březinova 17:30 – 19:00, hrají týmy A, B a dorost, skupina B a zápasy o konečné umístění: sobota 27.8. areál Volgogradská 10:00 – 14:00, hraje C tým a o umístění pak A, B a dorost.

DIMAKO, startovné 1800Kč, víkendy v září, hrají týmy A, B, C a dorost (zařazení hráči klubu do určitého týmu nesmí na této soutěži hrát za jiný tým klubu).

Na tyto turnaje a soutěž DIMAKO jsou zodpovědní za výběr financí na startovné u A týmu Jan Bárta, B tým Viktor Josifidis, C tým René Brázda a Alan Tučný, dorost Zdeněk Tomčal.

Oficiální soutěž 2011/12 – startovné za A tým ve 4. soutěži – krajském přeboru 24 150Kč bylo zaplaceno na požadovaný účet, dále bude složenkou zaplaceno startovné za B tým v 5. soutěži – okresním přeboru (14 800Kč), za C tým v 6. soutěži – 1.třídě Ostravy (7 400Kč) a za dorost v nejnižší 8. soutěži mužů (7 400Kč). Zajistí Tomčal. Poplatek 300Kč za klub pro komisi futsalu FAČR byl připojen ke startovnému u A týmu. Celkem nás startovné v ofic. soutěžích v sezóně 2011/12 vyjde na 53 750Kč!!!

Ankety, statistiky, rozhovory

Statistiky u A týmu dodá Radim Křižák, příp. lze využít statistiky od vedení krajského přeboru, dále zpracuje konečné tabulky sezóny 2010/11 v excelu. Pokud bude čas, Zdeněk Tomčal rozešle pár otázek na e-mail některým členům klubu a dodá zbývající statistiky.

Inventarizace a klíče od skříní

Zdeněk Tomčal kompletně zpracoval inventarizaci dresů, míčů aj., které se ukládají ve skříních na Vítku, tato inventarizace bude sepsána mimo zápis schůze výboru. Chybí akorát několik dresů od týmu U18, 1 míč má Petr Ludvík a chybí modré rozlišováky od B týmu. Nově převzali klíče od skříní Alan Tučný (od Milana Nováka) a Jan Bárta (od Radima Křižáka).

1.liga juniorů

Bylo nám nabídnuto pokračovat v 1.lize juniorů U18 a U16, jenže finanční náklady na tuto soutěž momentálně přesahují naše možnosti (cca 60 000Kč) a pokud do pátku 29.7. neseženeme výrazného sponzora, musíme tuto nabídku bohužel odmítnout.

25.výročí založení klubu

Na podzim oslavíme 25.výročí založení našeho klubu a navrhnut je předběžný termín některou sobotu večer po turnaji soutěže DIMAKO. Členové výboru a i ostatní členové klubu jsou vybídnuti, aby přišli s nápady, jak nejlépe zorganizovat a důstojně oslavit čtvrtstoletou historii našeho klubu.

Finanční rozpočet klubu léto 2011 – jaro 2012 (soutěžní sezóna 11/12)

Tento rozpočet byl sestaven Zdeňkem Tomčalem v květnu 2011, kdy ještě nebyla známa některá přesná čísla a některých akcí jsme se nakonec třeba ani nezúčastnili…

1. startovné do oficiálních soutěží

25 000Kč – A tým (4.soutěž – Moravskoslezský krajský přebor)

15 000Kč – B tým (5.soutěž – Oblastní přebor)

  7 500Kč – C tým (6.soutěž – 1.třída Ostravy)

  7 500Kč – dorost (8.soutěž – 3.třída Ostravy)

2. pronájmy tréninkových tělocvičen a hřišť

  3 120Kč – letní tréninky hřiště ZŠ Březinova (A, B, C, dorost, žáci, přípravka – 1x týdně)

90 000Kč – halové tréninky VSPŠ Ostrava – Hrabůvka (A, B, C, dorost, přípravka – 2x týdně)

10 000Kč – halové tréninky velká hala Brušperk (A, B, C, dorost – každý tým 1x měsíčně)


3. startovné do neofic. soutěží a turnajů

 7 200Kč – DIMAKO – 22.ročník, halová soutěž (září-říjen 2011, A, B, C, dorost)

 7 200Kč – Rychlý míč – 20.ročník, halová soutěž (duben-květen 2012, A, B, C, dorost)

 5 000Kč – letní venkovní turnaje Lipov, Velytrend, ZOO Cup, Memoriál R. Mikuly (vybrané týmy)

4. cestovné k soutěžním zápasům a turnajům

10 000Kč – orientační, neznáme ještě přesné rozlosování (při sazbě 4Kč/km)

5. materiální a zdravotnické vybavení týmů klubu

50 000Kč 4x sada dresů, trenýrek a stulpen

  6 000Kč 4x brankářská sada (dres, trenýrky, chrániče, rukavice)

     200Kč 3x kapitánská páska

10 000Kč 10ks spec. futsalových míčů (Select, Joma)

  1 000Kč 1x sada rozlišovacích dresů

  1 000Kč zdravotnické pomůcky aj. (keleny, obvazy,…)

Hráči si prozatím sami kupují sálovou obuv, klubové mikiny, pitný režim a hygienické potřeby.


6. internet, zpravodaje, barva do tiskárny, poštovné

  3 600Kč správa ofic. www stránek (sazba za rok)

  1 000Kč tisk klubového zpravodaje a propagačních bulletinů

     500Kč barva do tiskárny

     500Kč poštovné


7. proplacení kreditů na mobil a jízdenek mhd u trenérů

10 000Kč (trenéři pracují u nás zdarma, ale mají alespoň možnost využít proplacení náhrad)


Celkový součet předpokládaných nákladů v soutěžní sezóně 2011/2012 je 271 320Kč.


Tento rozpočet prozatím pokryjeme:

120 000Kč – členské příspěvky (pouze odhad, počet členů se v průběhu sezóny mění, měsíční členské příspěvky: 250Kč dospělí, 200Kč děti a mládež)

  20 000Kč – dotace OV jih

  30 000Kč – reklamní smlouva Svarservis

Dále hledáme další možnosti – jednání se sponzory, reklamními partnery, ČSTV, různé dotace, granty aj. V případě nenaplnění rozpočtu, budeme muset zvážit, co si budeme moc dovolit a co ne, nechceme-li jít cestou zvyšování členských příspěvků. Nejspíš bychom museli omezit materiální vybavení a v nejhorším případě dokonce omezit plánovaný rozsah tréninkových jednotek.

 Zapsal 27.7. 2011 Zdeněk Tomčal