Rozpis mistrovských soutěží futsalu 2013/14
Fotbalová asociace České republiky vydala tento Rozpis jako základní info pro 1.Chanci futsal ligu, 2. ligu - východ a západ, pro 1.juniorskou ligu a celostátní část poháru. Kompletní znění zde nevlezlo překopírovat, tak alespoň vám zde předkládám zajímavé body, které mne zaujaly. Vedení klubu a trenéři celé znění Rozpisu obdrželi mejlem k prostudování. Pokud chcete si také přečíst celé znění Rozpisu, pište na mejl z.tomcal@seznam.cz a já vám jej přepošlu.
- Doplatek (kauce) ke startovnému ve 2.lize ve výši 14 000Kč je nutno doplatit do 23.8., úvodní poplatek za startovné ve výši 10 000Kč byl již uhrazen.
- Soupisky A týmu + dalších týmů klubu (tedy i B, C, dorost) musíme zaslat na sekretariát do 3.září k potvrzení!!!
- K zápasům mít 2 odlišné sady dresů + i brankáři musí mít dva odlišné dresy, dále hráči při střídání na lavičce si musí obléci rozlišovací dresy, dres na powerplay musí mít shodné číslo a odlišnou barvu (rozlišovák je zakázán).
- Členové realizačního týmu musí být označeni visačkou, na které musí být zveřejněno jméno a příjmení, název klubu, a funkce, která musí být shodná s uveřejněním v zápise o utkání.
- Doporučeno klubům uzavřít s hráči neamatérskou smlouvu a registrovat ji u Registračního oddělení FAČR.
- Domácí tým musí mít k dispozici pro zapůjčení týmu soupeře 6 míčů.
- K zápasu pak budou připraveny 3 míče, všechny týmy v soutěžní sezóně 2013-14 pouze značky SELECT!!!
- Na domácí zápasy je potřeba mít 1 časoměřiče, 1 zapisovatele + i lze jej použít jako hlasatele (povinný), 1 zdravotníka (maséra), dále 3 pořadatele, z nichž jeden je hlavní, kteří jsou viditelně označeni vestami (lze zakoupit rozlišováky s nápisem pořadatel), 1 k utěráku hrací plochy a příp. i nějaké podavače míčů starší 10-ti let.
- K zápasu může být na soupisce max 14 hráčů + max. 6 členů realizačního týmu (trenér, asistent, vedoucí mužstva, zdravotník, aj.) - na lavičce tak může být za klub max. 20 osob napsaných v zápise o utkání.
- Video musí být ze stativu ve formátu DVD a zachyceno od nástupu hráčů až po konečný odchod z hrací plochy. Ve 2.lize se zasílá až na základě vyžádání komisí futsalu nebo soupeře. Uchovává se 1 měsíc.
- Vstup do šaten před začátkem utkání musí být umožněn 1h, 20minut pak na hrací plochu.
- Hlavní pořadatel musí být k dispozici 1h před začátkem utkání a je v kontaktu (spolupracuje) s delegátem utkání, k dispozici může být dokonce až 1 hodinu po skončeném zápase!!!
- Programy k zápasům musí být min. ve formátu A5, kde musí být zveřejněno logo partnera KF FAČR, sestavy hráčů, aktuální tabulka, výsledky, program zápasů probíhajícího a následujícího kola. 2ks programu a vzor vstupenky s logem partnera KF FAČR obdrží delegát, programy a vstup jsou zdarma také pro VIP hosty (členové KF, sekretariátu KF, předsedové odborných subkomisí, atd.)
- Viditelně vyvěsit příp. přidělené reklamní plachty partnerů českého futsalu. Reklamní plachty jsou obvykle 2x1m.
- Rozhodčí a delegát obdrží pitný režim před, příp. i po zápase.
- Předat rozhodčím a delegátovi dostatečně včas před začátkem zápasu formulář pro vyplacení náhrad. Základní poplatky: 2x rozhodčí 900Kč, delegát 600Kč, cestovné 4,50/1km.
- Hlavním trenérem je trenér s platnou licencí a musí na sekretariát KF FAČR poslat 1ks fotografie pro vystavení trenérského průkazu!!!
- 4 žluté karty - stop na 1. zápas, 8 - 2, 12 - 3.
Pro kompletní znění Rozpisu si pište na e-mail: z.tomcal@seznam.cz